lördag 25 februari 2012

Over and out

Jag har aldrig varit särskilt rädd för att ta mediciner (när de behövs) men när de påverkar både vakenhet och sömn blir jag lite skeptisk. Jag har ätit både kortison och allergimedicin sedan måndagens reaktion på god knows what. Allergimedicinen gör mig trött. Helst hade jag velat sova hela dagarna. Samtidigt gör kortisonet mig pigg så att det kryper i kroppen när jag ska sova. Veckan har med andra ord bestått av för lite sömn i kombination med extrem trötthet. Nu tar jag inga mer mediciner för just den biten.

Så här på lördagsmorgonen har jag en begynnande ögoninflammation att liva upp tillvaron med. Men, om några timmar lämnar jag och maken hem och barn bakom oss för en dag på stan och därefter restaurangbesök och hotellövernattning. Jag ska sova som fan!

1 kommentar:

Kliarochsticks sa...

Ja det gör du rätt i! Här får ni också lämna in barnet för förvaring, så ni vet. Längtar efter henne!

Skicka en kommentar