måndag 12 november 2012

En stadig frukost är bästa starten på dagen

Jag är en frukostälskare av rang! Jag kan gå och dagdrömma hur länge som helst om att äta en bra hotellfrukost. Jag skulle ALDRIG missa en hotellfrukost när jag bor på hotell. Och jag äter alltid frukost hemma, om jag så börjar jobba klockan sju på morgonen. Det är ett måste. 

Numera har jag lite svårt för att äta en del grejor, så frukosten blir därefter. Men lite fil med flingor, leverpastejmackor och te brukar gå bra. Den senaste tiden har jag varit väldigt sugen på Start i frukostfilen. Inte det nyttigaste alternativet (på långa vägar) men åh så gott! Igår när jag handlade slängde jag ner ett paket Start med nötter i shoppingkorgen. Idag när jag skulle äta den såg jag att den innehåller inte bara nötter, utan även choklad, vanilj och "chunch" (vad nu det är). Det är lite över gränsen för vad jag tycker är ok. Men jäklarns så pigg jag kommer vara en liten stund framöver!

Dagens frukost serverad i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar