tisdag 20 november 2012

Jag bor på en websida

Min frånvaro beror på att jag flyttat in på en köp/sälj/byt-sida för barngrejer på Facebook. Jag har en massa saker som jag behöver göra mig av med. Kläder som inte används (eller ens använts), leksaker, sängliknande saker och så vidare. Och det är så oerhört drygt att lägga ut barnartiklar på blocket. Så, istället har jag valt att viga mitt liv åt denna sida. Det tar tid och kräver att man håller sig uppdaterad om någon skickat ett meddelande. Rafflande. Nu återstår att se om jag får något sålt. 

För övrigt försöker jag få ordning på det sista som behövs till bebisen. Spjälsäng ska hämtas, BB-väska ska packas, några småsaker ska tvättas, apoteket ska besökas, barnvagnen ska troligtvis även den tvättas... ja oerhört spännande saker som jag skjuter fram i tiden så gott det går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar