fredag 2 november 2012

Nej vet ni vad

Nu tycker jag att vi tar helg på allvar. Efter en aktiv dag med ett piggt barn, som till slut blev väldigt väldigt trött, känner jag att det är dags att ladda batterierna. Min man, som verkar ha dragit på sig min förkylning, känner samma sak. Vad barnet känner visar sig imorgon. Nästan så att jag hoppas på att även hon ska bli förkyld så att det blir lite lugn och ro här hemma. 

Jag känner för att göra ingenting i helgen. Möjligtvis gå och köpa Bilar 2. Vore trevligt att få titta på en annan film än Bilar 1, som både jag och barnet börjar kunna alla repliker till vid det här laget. Och jag går och sjunger på "life is a highway" dagarna i ända. Lite ny musik och nya repliker vore bra för samtliga i det här hushållet. 


Dagens parkstopp med på tok för lite kläder på oss båda. Allt för att jag (bara) skulle hämta ett paket på posten. Och detta efter att vi tittat förbi på mitt jobb och lunchat med barnets morfar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar