torsdag 31 januari 2013

Ja alltså jag har ju tid att blogga

Så här är det - jag är inte överens med Windows 8. Varje gång jag ska blogga vid daton slutar det med att jag blir på dåligt humör och stänger av den istället. Jag har väl en sisådär 15 utkast som nog aldrig kommer att bli klara bara för att jag ledsnar. Istället skriver jag från mobilen. Men jag orkar inte skriva några lägre inlägg från mobilen då den autocorrectar allt jag skriver så att det blir helt obegripligt. Så det blir inte så mycket skrivet, trots att det är så mycket som bubblar i huvudet.

Nåväl, jag ska nu roa en treåring med stort mammabehov, en bebis som vill äta och mig själv då - en nybliven 34-åring med en lättare förkylning och ett sjuhelsickes godissug. Men jag återkommer. Ska bara diskutera lite mer med Windows 8 först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar