tisdag 5 februari 2013

Orken, kom tillbaka!

De senaste dygnen har liten velat amma lite väl ofta, framför allt på natten. Det gör att jag sover väldigt korta pass. Jag hinner just så pass somna om innan det är dags att vakna igen. Och det i sin tur gör att jag blir SÅ slut. Jag har dessutom ont i både rygg, axlar och bröstkorg från nattliga halvtrötta amningsställningar. Även fogarna har gjort sig påminda idag.

Det är ju övergående, tack och lov, men för stunden vill jag mest sova. Och det är det sista jag får.

Idag fick jag dock ett avbrott från tröttheten med körsång med andra föräldralediga. Det gav så pass med energi att jag tog en promenad och sen en fika med en vän.

Det var dagens gnäll. Imorgon är en ny dag. Förhoppningsvis en lite piggare sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar